شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار

افتتاحیه حوزه مقاومت بسیج عشایری سلمان فارسی شهر کلاته رودبار

در ابتدای مراسم افتتاحیه ؛ ریاست محترم شورای اسلامی شهر کلاته رودبار جناب آقای مهندس زاغیان ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم خدمت مهمانان مراسم و تبریک هفته بسیج ،گفت:بهره برداری از حوزه مقاومت بسیج عشایری سلمان فارسی شهر کلاته رودبار، خیر و برکات فراوانی برای قشر زحمت کش جامعه عشایر به همراه داشته که در راستای فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت گامی استوار و مثبتی برداشته شد. در آخر ایشان از توجه و همکاری ویژه جناب سرهنگ تقی پور و نماینده محترم شهرستان دامغان تقدیر و تشکر نمودند.


سخنرانی مهندس زاغیان ؛ ریاست محترم شورای اسلامی شهر کلاته رودبار
 دکتر علیزاده نماینده محترم شهرستان دامغان در مراسم افتتاحیه حوزه مقاومت بسیج عشایری سلمان فارسی که در شهر کلاته رودبار برگزار گردید:
 
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار؛ دکتر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک هفته بسیج و قدر دانی وتشکر از فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دامغان و شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار بابت احداث و تکمیل حوزه مقاومت بسیج عشایری سلمان فارسی شهر کلاته رودبار بیان کرد: این حوزه قطعا در آینده نه چندان دور اشاعه دهنده فرهنگ ایثار و شهادت در منطقه و شهرستان خواهد شد که آثار قابل توجه ای برای مردمان این شهر خواهد داشت.ایشان در ادامه فرمودند: اگر بسیج نبود سپاه و ارتش نمیتوانستند به تنهایی جنگ را به پایان برسانند.
 
وی افزود: اگر امروزه حزب الله لبنان توانسته پوزه اسرائیل را به خاک بمالد به این دلیل است که از بسیج الگو گرفته است. و اگر سوریه آزاد شد به دست حاج قاسم عزیز بود که یک بسیجی بوده و به کمک همین عزیزان بسیجی بوده است.
 
دکتر علیزاده تصریح کرد: این سخن امام است که “بسیج لشکر مخلص خداست” و امام عزیز همیشه میفرمودند که من افتخار میکنم که یک بسیجی هستم و انشاالله خدا من را با بسیجیان مشهور کند.
 
نماینده مردم دامغان در پایان افزود: اگر بسیجی نیستید بسیجی شوید واگر بسیجی هستید، یک بسیجی واقعی بمانید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار ؛ سرهنگ تقی پور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دامغان در مراسم «افتتاحیه حوزه مقاومت بسیج عشایری سلمان فارسی شهر کلاته رودبار» ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج بیان کرد: حوزه مقاومت بسیج عشایری سلمان فارسی شهر کلاته رودبار نقطه ی عطفی در فرهنگ ایثار و شهادت و بسیج می باشد که قطعا همه ی توان خود را به کار خواهد گرفت تا در این مسیر مهم و حیاتی سربلند گردد.
 
 
یشان در آخر بیانات خود از نماینده محترم و ولایی شهرستان دامغان و شهردار و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار که با کار و تلاش جهادی خویش باعث شدند این مجموعه در شهر کلاته رودبار افتتاح گردد تشکر و قدر دانی کردند.