شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار

به مناسب ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و گرامیداشت روز جوان ، جلسه ای با حضور جوانان شهر در دفتر شورای اسلامی شهر برگزار گردید.

جلسه هم اندیشی مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ با حضورجوانان عزیز در دفتر شورای اسلامی شهر

⬅️ ابتدا شهردار و رئیس شواری اسلامی شهر ضمن عرض خیر مقدم وتبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان ، با ارائه گزارش عملکرد مدت فعالیت شهرداری وشورای اسلامی از تمامی جوانان حاضر در جلسه تقدیر و تشکر نموده و تقاضای همکاری ، همفکری تمامی مردم عزیز شهر را داشته اند.

⬅️ حاضرین محترم در جلسه با بررسی گزارشات ارائه شده نظرات ارزشمند خویش را مطرح نموده ، شورای اسلامی را نماینده های خویش خوانده و مثل همیشه آمادگی خویش رادرجهت همکاری با شهردار و شورای اسلامی برای توسعه هر چه بیشتر شهر اعلام نموده اند.

درآخر اعضای شورای اسلامی اعلام نموده اند درب دفتر شورای اسلامی شهر به روی تمامی مردم عزیز شهر باز بوده و بدین وسیله اعلام میدارند هرگونه انتقاد و نظری را به دیدگان منت پذیرا میباشند. قطعا شورای اسلامی تمام توان خویش را برای رشد و توسعه شهر بکار گرفته و بدون چشم داشت به کوچکترین نفع شخصی با توکل بر خدای متعال در مسیر توسعه شهر قدم خواهد برداشت .

همچنین افزودند : شورای اسلامی آمادگی تشکیل جلسه با هر گروه و قشری و یا دعوت از مسئولین شهرستان و استانی که موجب رفع مشکلات  مردم عزیزو توسعه شهر گردد راداشته و در خدمت مردم عزیز میباشد.

«روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار»