شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار

 بیست و ششمین یادواره شهدای شهر کلاته رودبار با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان، مسئولان و مردم شهیدپرور منطقه شهر فرهنگ و ایثار متفاوت تر از سالهای گذشته همزمان با تاسوعای حسینی برگزار شد.

⬛ السلام علیک یا اباعبدالله الحسین ⬛

◀️ بیست و ششمین یادواره شهدای شهر کلاته رودبار با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان، مسئولان و مردم شهیدپرور منطقه شهر فرهنگ و ایثار متفاوت تر از سالهای گذشته همزمان با تاسوعای حسینی برگزار شد.

⬅️مهندس جواد بنائیان سفید با بیان اینکه شهدا نماد و الگوی تمام عیار انسان الهی هستند، افزود: تأسی و توجه به معرفت الهی و معنوی شهدا جامعه را به کمال می‌رساند.

🔸دبیر ستاد یادواره شهدا  با تصریح بر اینکه شهدا نمونه بارز ایمان و امید هستند، گفت: امیدآفرینی و نهادینه کردن فرهنگ ایمان و تقوا در جامعه با توجه به سیره شهدا تبلور سازی می‌شود.

🔰وی با اشاره به میانگین سنی کم شهدا افزود: شهدا با همان سن کم به باورمندی و اعتقاد راسخ به خداوند متعال رسیدند و راه شهادت را انتخاب کردند.

⬅️شهردار کلاته رودبار بابیان اینکه شهدا مایه خیر و برکت نظام اسلامی هستند، گفت: امنیت ، آسایش و اقتدار ایران اسلامی را مرهون وجود خون با برکت شهدا هستیم.

⬅️ وی با اشاره به اوج مظلومیت شهدای صحرای کربلا افزود: عطر و بوی محرم و شهدا ضامن اقتدار و امنیت نظام اسلامی است، تا زمانی که نام، یاد، روش و منش امام حسین علیه السلام و شهدا در کشور جاری و ساری است دشمن نمی‌تواند هیچ کاری از پیش ببرد.

«ستاد یادواره شهدا شهر فرهنگ و ایثار»

«روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر کلاته رودبار»