شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار

جلسه هم اندیشی با رئیس هیئت فوتبال استان ، شهرستان و پیشکسوتان شهر کلاته رودبار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار ، چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ ؛ جلسه هم اندیشی رئیس و دبیر هیئت فوتبال استان سمنان و رئیس هیئت فوتبال شهرستان به میزبانی شورای اسلامی شهر کلاته رودبار برگزار گردید.

◀️ رئیس شورای اسلامی و شهردار ضمن عرض خیر مقدم گزارشی از حضور پرشور جوانان ورزشکار،حمایت همه جانبه پیشکسوتان وحامیان ورزش شهر و وحدت مثال زدنی شهر ارائه نموده و اعضای این دوره از شورای اسلامی و شهرداری را ورزشکار و درخدمت بانوان وآقایان ورزشکار کلاته رودبار معرفی کرده اند.

◀️ در این نشست رئیس هیئت فوتبال استان آقای زرگر (داور بین المللی کشور) اظهار داشته اند حضور تیم هایی از استان مازندران و سمنان وحتی شهرهای دیگر درمسابقات فوتسال شهر کلاته رودبار نشان از فرهنگ بالای ورزش دوستان ومردم شهر کلاته رودبار دارد لذا ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری وشورای اسلامی  و دیگر حمایت کنندگان(تولیدکنندگان وپیشکسوتان) که به ورزش جوانان شهر مخصوصاً فوتسال و فوتبال اهمیت میدهند فرمودند انشالله تمامی مسئولین و سرمایه گذاران دغدغه جوانان را در اولویت قراردهند.

⬅️ همچنین ابراز امیدواری کردند با پیگیری هایی که از سوی شورای اسلامی در حال انجام است ، انشالله هر چه زودتر زمین چمن طبیعی شهر کلاته رودبار راه اندازی و در آینده کلاته رودبار میزبان مسابقات لیگ فوتبال استان باشد.

◀️ در پایان با تبادل نظرات و خواسته هایی که در رابطه با توسعه فوتبال ، رفاه حال تماشاگران و حضور تیم های میهمان در شهرکلاته رودبار مطرح گردید . صورتجلسه و تفاهم نامه ای تنظیم و با حضور در  سالن ورزشی شهید سلیمانی شهرکلاته رودبار و دیدار با ورزشکاران و ورزش دوستان خاتمه یافت.

«روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار »