شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار

دیدار اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر کلاته رودبار با مدیرکل آب فاضلاب استان

جلسه مورخ 1401/09/23 ، مدیرکل آب و فاضلاب استان سمنان جناب آقای دکتر طاهری ، مدیریت شهرستان جناب آقای دکتر زارع ، معاونت امور مشترکین جناب آقای مهندس خاموشی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلاته رودبار در دفتر اداره کل آب و فاضلاب استان سمنان تشکیل گردید.

ضمن تقدیر و تشکر شهردار از تعامل مدیرکل محترم و زحمت های بی وقفه مدیریت آب و فاضلاب شهرستان و شهر کلاته رودبار در جهت خدمت صادقانه به مردم شهر و منطقه ، مواردی همچون حسابرسی فی مابین (بستانکاری و بدهکاری ) ؛ همکاری در جهت افتتاحیه آب شرب شهر در ایام دهه فجر ، توسعه و اصلاح شبکه مسیر های پیشنهادی شهرداری ،جمع آوری پس آب فاضلاب و راه اندازی تصفیه خانه توسط شهرداری در جهت مصرف بهینه آب ( استفاده از آب مصرفی فضای سبز شهری )بررسی گردید.

در مقابل ضمن عرض خیر مقدم آقای دکتر طاهری از حضور مسئولان شهر کلاته رودبار در دفتر اداره کل ، مردم و مسئولین شهر کلاته رودبار را از جمله مردم زحمتکش و همراه خویش در تمام پروژه های آبفا یاد کردند. همچنین پشتکار و قانون مداری شورای اسلامی و شهرداری کلاته رودبار را قابل تقدیر و شهرداری کلاته رودبار را به لحاظ حسابرسی ؛ خوش حساب ترین شهرداری منطقه مطرح کردند.

در آخر افتتاحیه آب شرب در دهه مبارک فجر را در اولویت کار شهرستان قرار داده و موضوعات مطرح شده توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر را کارشناسی شده و قابل اجرا خواندند.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار