شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کلاته رودبار با استاندار معزز و جهادی استان سمنان

به مناسبت انتخاب شایسته جناب آقای مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار محترم و معزز استان سمنان بعنوان استاندار جهادی برتر در جشنواره شهید رجائی و دریافت لوح زرین و تقدیرنامه از ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر رئیسی ، جواد بنائیان سفید شهردار کلاته رودبار و اعضای شورای اسلامی شهر کلاته رودبار(علی اصغر زاغیان، روح الله بینائیان، ابراهیم علی برز، سید حسین کریمی، قاسم لالائیان) برای تبریک در محل دفتر استاندار حضور پیدا کردند.

در ادامه گزارشی از عملکرد شورا و شهرداری کلاته رودبار و همچنین شرح مختصری از مشکلات موجود در شهر کلاته رودبار بیان شد و در پایان با درخواست نگاه ویژه نسبت به کمبود زیرساخت ها و اعتبارات، مساعدت و دستور ویژه استاندار محترم را خواستار شدند.

در مطرح شدن فرمایشات استاندار معزز مبنی بر اینکه رأی مردم را امانت نزد شوراها دانست و با تأکید بر اینکه همه باید به قانون احترام بگذاریم و با استفاده از تجارب همدیگر در رشد و شکوفائی شهر کلاته رودبار ، شهرستان و استان بکوشیم و با رصد کردن مسائل در برطرف کردن مشکلات تلاش بیشتری باید صورت گیرد.

و در ادامه سخنان جناب آقای مهندس هاشمی، از شورا و شهردار خواستار تلاش بیشتر در جهت تبدیل این شهر به شهری گردشگری، اقتصادی و… شدند و تأکید نمودند شهر کلاته رودبار از لحاظ شهری باید الگو باشد و در بهبود روند کارهای شهری آماده پشتیبانی باشد.