شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار

سال نو مبارک

پیام تبریک شورای اسلامی شهر کلاته رودبار به مناسبت سال نو

تقارن بهار طبیعت با بهار جان‌ها و دل‌ها و قرآن ( ماه مبارک رمضان) و دگرگونی شگرف طبیعت فرصتی است برای اندیشیدن انسان به عظمت کبریایی و ابهت یزدانی، تا خویشتن خود را از نسیان و غفلت رهایی بخشد و با زندگی دوباره، معاد، غبار روبی دل ، تحول در افکار و رفتار، تدبر و تفکر و پیام از خود رستن و به خدا پیوستن دهد.

🔰 فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ را همراه با صمیمانه ترین تبریک ها به هموطنان خوبمان به ویژه همشهریان عزیز تبریک عرض می نمائیم ، از درگاه خداوند متعال برای همه موفقیت، نشاط و شادکامی را مسئلت داریم و امیدواریم در سال جدید نیز با اتکاء به الطاف بیکران الهی تحت زعامت حضرت ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) درسال جهش تولید با مشارکت مردم و با همکاری همه پرسنل ساعی و کوشای شهرداری خصوصا شهردار محترم، خدمتگزاریِ مخلصانه به مردم شریف کلاته رودبار را سرلوحۀ تمامی برنامه های خود قرار دهیم.

انشاالله که بتوانیم با امید به خدا و همت مدیریت شهری کلاته رودبار و با دعای خیر و قضاوت درست مردم فهیم شهرمان در سال جدید سیمایی زیباتر از شهر در همۀ ابعاد و زمینه ها را شاهد باشیم ، چرا که دست یافتن به شهری آباد و پویا تنها با اتحاد و همدلی میسر خواهد شد.

بر همین اساس امیدواریم در سال نو با تلاش و کوشش مسئولان و همراهی و همدلی مردم عزیز ، کلاته رودبار را بهتر و آبادتر از گذشته بسازیم.

آرزو می کنیم؛ فرا رسیدن سال نو در این فضای معنوی روحانی و جسمانی نوید بخش افکار نو ،کردار نو و تصمیم های نو برای آینده و هم آوایی«نوروز» و شکوه شکفتن در «بهاران» و تقارن آن با ماه پرخیر و برکت «رمضان»، نوید بخش تحولات سترگ معنوی برای والاهمتان روزگار باشد

« روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار »