شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار

شانزدهمین برنامه کاروان خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره استاندار سمنان با مردم کلاته‌رودبار دامغان

استاندار سمنان: مسئله تأمین آب و حفظ موقعیت موجود در کلاته رودبار در اولویت قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار سید محمدرضا هاشمی عصر روز پنجشنبه دوم تیرماه 1401 در شانزدهمین کاروان خدمت و دیدار و ملاقات با مردم در شهر کلاته رودبار اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این نشست‌‌ها و ملاقات‌های چهره به چهره شناسایی مشکلات مردم و رسیدگی و رفع آن است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین نعمت و عزت برای یک مسئول به شمار می‌رود خاطرنشان کرد: در اسرع وقت مشکلات مطرح شده رسیدگی خواهدش شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه تأمین آب برای کلاته رودبار از درخواست‌ها و مطالبه‌های مردم است خاطرنشان کرد: این مهم به جد در دستور کار قرار می‌گیرد و در اولویت برنامه‌ها خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی نمونه یک فرد مجاهد و خدمتگزار نظام، انقلاب و مردم بود تصریح کرد: گام برداشتن در مسیر مکتب حاج قاسم سلیمانی امروز ضروری است.

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز باید در راستای مکتب حاج قاسم سلیمانی گام برداریم، تصریح کرد: مسأله تأمین آب و حفظ موقعیت موجود در اولویت‌های منطقه است.

هاشمی خاطرنشان کرد: تمامی موارد و مسائل مطرح‌شده در خصوص شهر کلاته‌رودبار دامغان به‌صورت جدی پیگیری، بررسی و رسیدگی خواهد شد.

شانزدهمین برنامه کاروان خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره استاندار سمنان با حضور نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان دامغان، امام جمعه موقت کلاته‌رودبار و جمعی از مدیران کل ستادی و اجرایی استان با مردم کلاته‌رودبار از توابع شهرستان دامغان در مسجد امام حسن عسگری (ع) این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار، علی‌اکبر علیزاده‌ برمی، نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی عصر روز پنجشنبه دوم تیرماه 1401در جریان شانزدهمین برنامه کاروان خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره استاندار سمنان با مردم کلاته‌رودبار دامغان اظهار کرد: مردم شهر کلاته‌رودبار دامغان، مؤمن، در رکاب انقلاب و متدین هستند.

وی اضافه کرد: تأمین آب آشامیدنی منطقه کلاته‌رودبار دامغان یکی از مطالبات اهالی است که در دستور کار قرار دارد.نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تقویت و توسعه مرکز درمانی کلاته‌رودبار با توجه به افزایش جمعیت این شهر حائز اهمیت است.