شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار

فعالیت عمرانی در پارک تفریحی و گردشگری پیرخوشدر

◀️در ادامه عملیات عمرانی پارک پیرخوشدر

🔰دیوار کشی محوطه ، ساخت واحد‌های تجاری و نمازخانه ، جابجایی و ساخت سرویس های بهداشتی جدید ، ساخت سکوهای خانوادگی ، ساخت خانه های بوم گردی و سوئیت اسکان مسافران ، تکمیل برق و آب رسانی مجموعه پارک ،تعریض خیابان ( ورودی مسیر جاده بادله ) و تسطیح فضای مناسب جهت ایجاد پارکینگ جشنواره گلاب توسط واحد عمران شهرداری کلاته رودبار در حال انجام است.

◀️ عملیات عمرانی پارک پیرخوشدر صبح روز شنبه مورخ یکم اردیبهشت ماه با چهار تیم عملیاتی شش نفره متشکل از بنا وکارگران بومی و غیر بومی آغاز شد .

🔰 مهندس جواد بنائیان سفید در این خصوص افزود:این وعده را به مردم شریف کلاته رودبار خواهیم داد که با سرعت بالا و دقت بیشتر ، پروژه اجرایی برنامه ریزی شده سال ۱۴۰۳ را در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام برسانیم . و با تدابیر صورت گرفته و تمرکز بیشتر در جهت ایجاد فضای شاد و مفرح ، اشتغال جوانان عزیز و درآمد پایدار شهرداری در آینده پارک پیرخوشدر بعنوان یکی از بهترین و پربازدید ترین پارک استان سمنان معرفی گردد.

🔽ایشان گفت : باعنایت به اینکه تمام هزینه‌های اجرایی پیرخوشدر از درآمد شهرداری کلاته رودبار میباشد کلیه ی عوامل اجرایی و خصوصا حوزه عمران و نظارت شهرداری کلاته رودبار را به کار برده ایم که روزانه از روند پروژه و نحوه ی اجرای عملیات دستورات لازم را طبق نقشه تهیه شده اجرا و گزارشات لازم را انعکاس دهند.

🔽جادارد از صبر و شکیبایی مسافران و گردشگران محترم که در زمان اجرای پروژه سر و صداهای وسایل مکانیکی را تحمل مینمایند و همچنین همشهریان عزیز که با حضورارزشمندخویش و عرض خداقوت به کارگران مشغول به کار با نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود در زیبا شدن پارک تفریحی پیرخوشدر مارا یاری میکنند تشکر و قدردانی نماییم .

«روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار »