شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار

مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۷ جلسه برنامه ریزی “جشنواره گل و گلاب اهدائی به حرمین امامین عسکریین (ع)” با حضور بانوان محترم شهر در دفتر شورای اسلامی برگزار شد.

مهندس بنائیان سفید در این نشست گفت: حضور در جمع بانوان برای ما یک حضور اداری و تشریفاتی نیست بلکه حضور در یک جمع خانوادگی با لحاظ تمام ظرافت های آن و یک توفیق از باب اشتراک دیدگاه ها و پیشبرد اهداف در شهر است ، همچنین افزودن نظرات بانوان شهر برای مجموعه شهرداری وشورای اسلامی محترم و مقدم است.

◀️ در ادامه بانوان محترم ضمن اشاره به نقاط ضعف و قوت اولین جشنواره  در سال ۱۴۰۱ نظرات خویش را درباره برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره اعلام نموده اند.

?اعضای محترم شورای اسلامی اظهار داشته اند، طی جلسات ونظرات متعدد باتوجه به اجاره درنظر گرفته شده ،هزینه تعمیرات ، زمان نگهداری و هزینه نیروهای خدماتی و نگهبانی  شهرداری در مجموعه چشمه علی، نگهداری آن مقرون به صرفه نبوده وامیدواریم به کمک همشهریان عزیز،بانوان ،جوانان و خیرین توانمند تمام وقت و انرژی شهرداری را در تکمیل و راه اندازی پارک تفریحی پیرخوشدر در جهت درآمد پایدار شهرداری واشتغال جوانان عزیز  بکاربندیم .

◀️ در آخر اعضای شورای اسلامی افزودند: شهرداری کلاته رودبار در نظر دارد تعدادی غرفه عرضه محصولات از جمله گل محمدی ، لبنیات محلی ،نان محلی گلیم و … در روز جشنواره جانمایی و به رایگان در اختیار متقاضیان قرار دهد

لذا  تمامی بانوان محترمی که قصد فروش و یا تبلیغ محصولات خویش را دارند می‌توانند حداکثر تا ۲۵ اردیبهشت درخواست خویش را به شورای اسلامی ارائه نمایند .

?همچنین از همه بانوان محترم دعوت میشود در جشنواره گل وگلاب اهدایی به حرمین امامین عسکریین (ع) شرکت نموده و به نیت حرمین سامرا با اهدا هر مقدار گل که در توانشان می‌باشد در این امر خیر سهیم و شریک باشند.

«روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار »