شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار

 مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۹ دومین جلسه برنامه ریزی “جشنواره گل و گلاب اهدائی به حرمین امامین عسکریین (ع)” با حضور جوانان عزیز شهر در دفتر شورای اسلامی برگزار شد.

شهردار محترم ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور جوانان عزیز گفت:

شناسایی ظرفیت‌ها با توجه به ظرفیت بالای جوانان این شهر در بخش‌های مختلف  و فعال کردن آن‌ها ضروری است و باید از همه توانمندی‌های شهر استفاده شود تا گامی در زمینه توسعه نسل نوجوانان و جوانان شهر برداشته شود و ما تمام توان خود را برای حمایت از جوانان موفق کلاته ای به کارخواهیم بست،امیدواریم مانند همیشه پشتیبان و حامی نمایندگان جوان خویش باشید تا در جهت توسعه شهر گام برداریم.

◀️ جوانان عزیز با نظرات ارزشمند خویش همکاری خود را در برگزاری هرچه بهتر جشنواره اعلام نموده و به اتفاق خواستار تحویل مجموعه چشمه علی به اداره میراث فرهنگی و گردشگری و تمرکز شورای اسلامی و شهرداری بر پارک تفریحی پیرخوشدر شده اند ، همچنین علیرغم موضوع جشنواره ، موضوعاتی از قبیل پارک جدید گل محمدی در ورودی شهر ، موضوع مسکن ملی ، طرح هادی شهری و ناحیه صنعتی مطرح و بحث و بررسی شد.

⬅️ اعضای شورای اسلامی افزودند : نگاه تخصص محور و فرهیختگی نسل جوان همان چیزی است که امروز به آن نیاز داریم و بر این اساس ، حضور جوانان مطالبه گر در عرصه‌های مختلف را به‌طور جدی دنبال خواهیم کرد. و امیدواریم جوانان عزیز در شکوفایی و استقلال شهر و شهرداری  پشتیبان نمایندگان خویش باشند.

«روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار»