شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار

◀️ دومین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص برگزاری یادواره شهدای شهر فرهنگ وایثار با حضور خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان ارزشمند شهر برگزار شد.

◀️ بنائیان سفید ، دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدا (شهردار) در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای معزز خاطر نشان ساخت: زنده نگه داشتن نام و خاطره شهیدان و تلاش در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای است بدیهی که بر عهده همه آحاد جامعه بویژه مسئولین است چرا که اگر رشادت، ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران در طول انقلاب و دفاع مقدس نبود هیچ یک از ما مسئولین در این جایگاه نبودیم و این امانتی است که این عزیزان به ما سپرده اند.

⬅️ شهردار ضمن خواستار تلاش و جدیت  جهت بهتر برگزار شدن این مراسم نسبت به سالهای گذشته، یکی از اهداف برگزاری این یادواره ها را آشنایی نسل جدید با آرمان های شهیدان ، ارزش های انقلاب و فرهنگ شهادت خواند و افزود: خانواده های شهدا بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند و ما باید خانواده های شهدا را تکریم نموده و نسبت به امورات آنان پیگیری مجدانه داشته باشیم .

⬅️ همچنین خانواده‌های معزز شهدا وجانبازان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهرداری وشورای اسلامی نظرات ارزشمند خویش را درجهت ساخت و تکمیل طرح های عمرانی واقتصادی شهدای گمنام وبرگزاری هرچه باشکوه تر یادواره شهدا مصادف با تاسوعای امام حسین علیه‌السلام و سالروز شهدای مرصاد مطرح نمودند.

◀️ مهندس علی اصغر زاغیان ، رئیس شورای اسلامی شهرکلاته رودبار نیز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را یک ارزش خواند و بیان داشت: یکی از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری در این دوره، برگزاری یادواره‌های شهداست زیرا این مراسم به‌نوعی آغازکننده برنامه‌های دیگر در این حوزه است. هرچه از فرهنگ جهاد و شهادت فاصله بگیریم از برخی ارزش‌ها دور خواهیم شد. ما در مجموعه مدیریت شهری تمام تلاش خود را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کار خواهیم گرفت.

«روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار »