شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار

جلسه با نیروهای شهرداری جهت تعامل و همکاری و خدمت رسانی بهتر برگزار شد.

🔰افتخار شهرداری خدمت به مردم شریف و زحمتکش کلاته رودبار .
برآنیم که با تکیه بر دانش و نیروی جوانی وبا اتحاد براساس قوانین کشور عزیزمان شهری پررونق وشاد و شهرداری مستقل داشته باشیم.

◀️جلسه هماهنگی شورای اسلامی شهر با حضور شهردار و پرسنل محترم شهرداری به منظور رسیدگی و بررسی پیشرفت امور هر یک از واحدها و بحث و تبادل نظر در جهت رفع موانع و مشکلات موجود برگزار گردید.

⬅️رئیس شورای اسلامی شهر طی این جلسه ضمن تشکر از همه پرسنل محترم شهرداری در خصوص فعالیتهای صورت پذیرفته برخورد مناسب وجلب رضایت ارباب رجوعان را خواستار شد.

🔻وی از واحد‌های مختلف شهرداری درخواست کرد، بیش از گذشته در راه خدمت بی منت به شهر و شهروندان و تکریم مردم در نظام اداری و تسریع در انجام فرآیندهای انجام کار و حرکت به سمت شهرداری توانمند و پاسخگو اهتمام و تلاش نمایند .

◀️ بینائیان، خدمت به مردم را وظیفه دانست و خاطر نشان کرد: هدف ما خدمت رسانی و خدمتگزاری به شهروندان است و آنچه در توان داریم دریغ نخواهیم کرد.

🔰شهردار کلاته رودبار ضمن تشکر از همکاری و همراهی شورای اسلامی شهر به مهمترین مطالبات مردمی که شفاف سازی در همه برنامه ها و پروژه هاست اشاره و افزود: برای اینکه اعتماد مردم را بدست بیاوریم و مشارکت عمومی مردم را بهمراه داشته باشیم با شفاف سازی مدیریت شهری ، اتحاد پرسنل شهرداری و تلاش در آبادانی حتما موفق خواهیم بود.

◀️ در ادامه این جلسه هریک از پرسنل واحدها نیز به ارائه گزارشی از عملکرد واحد مربوطه پرداخته و مشکلات پیرامون را بیان و به بحث و بررسی در خصوص حل مشکلات شهری وشخصی پرداختند.