شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار

جلسه بررسی اجرای طرح فاضلاب شهری با حضور شهردار ، رئیس آب و فاضلاب شهر و شهرستان ، پیمانکار ومشاور اجرای طرح فاضلاب شهری مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ همزمان با هفته دفاع مقدس در دفتر شورای اسلامی برگزار شد.

دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد🌷

طرح توسعه فاضلاب شهری در چندین نقطه شهر جهت هدایت فاضلاب شهری با همکاری شهرداری کلاته رودبار و اداره آب و فاضلاب شهری  توسط پیمانکار شرکت آب و فاضلاب  اجرا میگردد.

◀️مهندس بنائیان سفید ضمن خوش آمدگویی به حاضرین ، به مشکلات عدیده گذشته که در اثر اجرای پروژه توسعه شبکه فاضلاب در سطح شهر و شهروندان  حادث شده است پرداخت و به جهت تسریع در رفع و رسیدگی به آن و ارائه راهکارهای اجرایی و عملیاتی جدید برای کاهش مشکلات شهری و ارائه خدمات به شهروندان موضوعات متعددی مطرح و مورد بحث و بررسی حاضرین قرار گرفت.

دکتر زارع ؛رئیس آب و فاضلاب شهرستان ضمن ارائه گزارش از مساحت ونحوه اجرا عنوان کردند اصلاح شبکه خیابان امیرکبیر وکوچه شهید بیناییان خواسته مردم کلاته رودبار ومطالبه شهرداری وشورای اسلامی بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته محقق گردید.

◀️ شورای اسلامی با تأکید بر لزوم ارتباط گسترده ، تنگاتنگ و همکاری مجموعه های اجرائی و خدمات رسان شهرداری و آبفا برای حل و رفع معضلات عدیده فاضلاب شهر و برنامه ریزی درجهت تکمیل پروژه درحال اجرا افزودند: این اقدامات می بایست به نحوی صورت پذیرد تا علاوه بر نگهداشت شهری ، کمترین آسیب به زیرساخت ها از جمله فضای سبز ،آسفالت و… در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه برسند تا زحمت شهروندان کمتر گردد.

🔻 با تنظیم تفاهم نامه درجهت ارائه خدمات مطلوب تر جلسه خاتمه یافت.

«روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار »