شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار

◀️ جلسه هم اندیشی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکلاته رودبار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار شد .

⬅️ نماینده شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم و عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان با اشاره به حدیث شریف ( العلماء ورثه الانبیاء ) گفت : به مصداق حدیث شریف ؛ عالمان وارثان انبیاء بر روی زمین هستند و این معلمان هستند که به ما آموختند چگونه آغاز کنیم ، چگونه بخوانیم و چگونه بنویسیم و انسان بودن و همواره انسان زیستن را به ما آموختند .  

⬅️مهندس زاغیان اذعان داشت : شهرداری وشورای اسلامی شهر با تشکیل این جلسه هم اندیشی  آمادگی خود را جهت همدلی ، هم صدایی و همسویی با برنامه های اداره آموزش و پرورش شهرستان اعلام می دارد تا گامی موثر در راستای ایجاد فضاهای کیفی و آموزشی در حد توان داشته باشد .

◀️ مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن قدردانی از ابتکار عمل شورای اسلامی شهر و شهرداری در جهت تعامل با ادارات  وهمچنین قدردانی از تمامی معلمان و مدیرانی که مسافت شهرستان تا شهرهای همجوار را طی کرده و به آموزش دانش آموزان عزیز میپردازند گفت : استفاده از دبیرهای بومی شهر را در اولویت قرار میدهیم تا با توجه به شناخت دبیر و مدیران بومی از دانش آموزان و خانواده هایشان مدیریت مدارس بهتر و با کیفیت تر رسیدگی شود .

🔻 همچنین در مورد مدرسه درحال ساخت (شهید خلمی و علوی) ،سرویسهای بهداشتی دبستان توحید ، رشته های تحصیلی و مدیران مدارس بحث وبررسی وتصمیماتی اتخاذ گردید.

«روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار »