شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاته رودبار

🔰تحول حوزه گردشگری شهر کلاته رودبار ، پارک تفریحی پیرخوشدر ، بام شهر کلاته رودبار

◀️ شهر کلاته رودبار همواره به عنوان شهر ییلاقی و گردشگری مطرح است ، ولی زیرساخت‌های تفریحی و گردشگری این شهر توریست‌پذیر، قدری ضعیف است
پروژه ساخت سوئیت های گردشگری ،واحدهای تجاری ( رستوران ،کافی شاپ ،سوپر مارکت و…) اجرای خط لوله گاز وفیبر نوری ، احداث شبکه برق فشار قوی ،احداث ۱۵ هکتارباغ گل محمدی و ایجاد فضای سبز مناسب و همچنین پروژه بزرگ گردشگری بام شهر از جمله زیر ساخت مهم گردشگری شهر کلاته رودبار خواهد شد.

🔻اجرای طرح بزرگ گردشگری مایه امیدواری است و انتظاری جز این از مجموعه مدیریت شهری نیست، چرا که با حمایت مردم عزیز شهر فرهنگ و ایثار ، مجموعه خلاق ، پر انرژی و جوان اقدامات بزرگ رقم خواهد خورد . پروژه بام شهر و احیای گوهر قلعه اثرگذاری بسیار زیادی در حوزه گردشگری خواهد داشت.

⬅️ ضمن عرض پوزش از تمامی عزیزان که درجهت عمران و آبادانی در طول اجرای پروژه‌های عمرانی سر و صدا ، گرد و غبار و… را تحمل میکنند از همکاری و حمایت شهروندان با فرهنگ و روشن بین که با نظرات ارزشمند خود ما را در اجرای هرچه بهتر پروژها کمک کرده و همیشه پشتیبان جوانان و نمایندگان خدمتگذار خویش هستند کمال قدردانی را داریم.